Weet je niet waar je terecht kunt?

Weet je niet waar je terecht kunt? Dan helpen we je graag op weg via onze helpdesk. Bij onze helpdesk kun je vragen stellen over bij welke organisatie je kunt zijn voor advies en informatie in jouw situatie. Wij verwijzen je dan door naar het juiste meld- of informatiepunt.

• 030–40 10 250
    Telefonisch contact met de helpdesk

• Chat met de helpdesk
    Gebruik de button rechts onderin dit scherm

De helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.30 - 12.00 uur en van 13.00 - 16.00 uur.

Daarnaast kun je voor vragen mailen naar contact@jouwveiligeschool.nl.

Kindertelefoon

Het kan een opluchting zijn om te praten over je problemen. Maar soms kan het moeilijk zijn om er met iemand over te praten. Dan kun je helemaal anoniem terecht bij de Kindertelefoon. Zij luisteren naar je verhaal en kunnen samen met jou een oplossing bedenken.

Is er sprake van direct gevaar of dreiging?

Bel bij direct gevaar 112. Bij strafbare feiten kun je aangifte doen bij de politie.

Bel 112 Meer informatie over aangifte bij de Politie

113 zelfmoord preventie

Als je aan zelfmoord denkt, kun je bij 113 preventie anoniem bellen of chatten met iemand. Ook als je je zorgen maakt over iemand in je omgeving kun je bij hun terecht. Zo hoopt 113 preventie het normaal te maken om te praten over gedachten en gevoelens van zelfmoord.

Bel gratis 0800-0113 Chat met 113